مدیر عامل:
بالغ بر ۴۹ درصد از صورتحساب های گاز صادره در استان از ابتدای دی ماه سال گذشته تا پایان آبان ماه امسال مشمول بخشودگی یا تخفیف گازبها شده اند.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 18 December 2021
 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: با اجرای طرح تخفیف گازبهای مشترکین کم مصرف، از ابتدای دی ماه سال گذشته تا پایان آبان ماه امسال، بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار صورت حساب مشمول تخفیف یا بخشودگی گازبها شده است.
به گفته سید "محمود هاشمی" بر این اساس از مجموع ۲ میلیون و ۲۴۷ هزار قبض گاز صادره در این مدت بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار صورتحساب گاز به دلیل صرفه جویی ، مشمول بخشودگی گازبها شده است.
 وی در ادامه افزود: همچنین از مجموع قبوض صادره در طول این مدت، بیش از ۷۰ هزار و ۷۰۰ صورتحساب به دلیل مدیریت مصرف مشمول تخفیف گازبها شده است.
وی با تاکید بر مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مشترکین به مشترکان پرمصرف یا بدمصرف خانگی هشدار داد: از ابتدای آذر ماه، قبض این مشترکین توسط شرکت ملی گاز ایران به نحوی محاسبه می شود که مبالغ قبوض این مشترکین بسیار بالا خواهد بود. 
وی یاداور شد: مشترکین گاز می توانند با صرفه جویی و مدیریت صحیح مصرف از مزایای بخشودگی و کاهش هزینه گازبها برخوردار شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار